Τετάρτη 15 Ιουλίου 2009

Επιστολή στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος για την ονομασία των Σκοπίων

΄Οσοι επιθυμούν,μπορούν να στέλνουν ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση

http://www.presidency.gr/contact.htm


Εξοχώτατε κύριε πρόεδρε.

Σας ευχαριστώ εκ τον προτέρων για την τιμή που μου κάνετε αφιερώνοντάς μου λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σας.

Γεννήθηκα και μεγάλωσα σε ένα μικρό χωριό της Ηπείρου κοντά στα Ελληνοαλβανικά σύνορα. Από μικρό παιδί στο σπίτι και μετά στο σχολείο έμαθα να αγαπώ την πατρίδα μου και να θεωρώ τον εαυτό μου υπεύθυνο για την τύχη της.

Αυτό άλλωστε πίστευε και ο πατέρας μου και ο παππούς μου.

Όταν έφτασα στην τρίτη τάξη του λυκείου διδάχτηκα πόσο σημαντικός είναι ο πατριωτισμός μας, αφού αυτόν επικαλείται και το σύνταγμα μας ως προϋπόθεση για την τήρηση του.

Εμφορούμενος από φιλοπατρία υπηρέτησα την στρατιωτική μου θητεία συμβάλλοντας στην κοινή μας άμυνα και από πατριωτικό φιλότιμο καταβάλλω κάθε χρόνο τους φόρους που μου αναλογούν για την κοινή μας ευημερία.

Με τη μικρή μου αυτή εξομολόγηση δεν επιθυμώ κάποιο βραβείο για τον εαυτό μου,

αλλά απευθύνομαι σε σας για να σας καταστήσω κοινωνό των ανησυχιών μου σχετικά με την υπόθεση του σφετερισμού του ονόματος της Μακεδονίας από το κρατίδιο των Σκοπίων.

Οι τελευταίες προκλητικές δηλώσεις Νίμιτς, καθώς και η ανύπαρκτη ουσιαστικά από

πλευράς Ελληνικής κυβερνήσεως αντίδραση, υπονομεύουν σε βαθμό επικίνδυνο την

ευνοϊκή για τα εθνικά μας δίκαια εξέλιξη της υπόθεσης αυτής, καθώς και την ειρήνη

στην περιοχή μας. Παράλληλα εντείνουν την αλαζονεία τον Σκοπιανών οι οποίοι έχουν την ψευδαίσθηση πως, αν ονομαστούν Μακεδόνες, ως δια μαγείας θα λύσουν όλα τους τα προβλήματα.

Στις κρίσιμες αυτές περιστάσεις και με δεδομένη την αδυναμία-απροθυμία των πολιτικών κομμάτων να αναλάβουν τον δύσκολο, ομολογουμένως, αγώνα για την υπεράσπιση της ιστορίας, του πολιτισμού και της ειρήνης των Βαλκανίων από τους σφετεριστές των Σκοπίων και τους ισχυρούς προστάτες τους, είσαστε η μόνη ελπίδα για να αποτραπούν οι δυσάρεστες για την περιοχή μας εξελίξεις.

Σεβαστέ κύριε πρόεδρε της τρισχιλιετούς Ελληνικής δημοκρατίας,με όλο το σεβασμό και την εκτίμηση που τρέφω στο πρόσωπο σας και στο θεσμόπου εκπροσωπείτε,με το θάρρος που μου δίνει η κοινή μας καταγωγή από την Ήπειρο, καθώς και οι κοινές αξίες που μας συνδέουν όλους τους Έλληνες,Σας ζητώ να ηγηθείτε του αγώνα για την υπεράσπιση της ιστορίας, του πολιτισμού,

της αλήθειας, του δικαίου και της ειρήνης στην περιοχή μας απαιτώντας από την κυβέρνηση την διενέργεια δημοψηφίσματος για το ζήτημα της χρήσης του ονόματος

της Μακεδονίας από τους βόρειους γείτονες μας. Σε περίπτωση άρνησης, να υποβάλετε την παραίτησή σας, έτσι ώστε η αναπόφευκτες εκλογές που θα ακολουθήσουν, να διεξαχθούν με κεντρικό θέμα το Μακεδονικό.

Αγαπητέ μας πρόεδρε,

Είμαι απόλυτα πεπεισμένος πως οι ανησυχίες μου είναι και δικές σας, καθώς και όλων των Ελλήνων. Οι ιστορικές στιγμές που διανύουμε είναι κρίσιμες και γι’ αυτό όσοι έχουμε ανάστημα πρέπει να το σηκώσουμε. Εσείς έχετε αποδείξει με τα πεπραγμένα του βίου σας πως και ανάστημα και φιλοπατρία διαθέτετε .Γι’ αυτό απευθύνομαι κι εγώ που είμαι ο έσχατος των Ελλήνων στον πρώτο των Ελλήνων με την ελπίδα του ικέτη που αναμένει από το πρόσωπο-σύμβολο που ενσαρκώνετε την δυνατότητα να ακουστεί δυνατά και καθαρά η θέληση του κυρίαρχου Ελληνικού λαού στο ζήτημα με τα Σκόπια και για να καταλάβουν φίλοι και εχθροί πως δεν έχουμε ξεχάσει ποιοι είμαστε, αλλά κυρίως δεν έχουμε ξεχάσει να αγωνιζόμαστε για τις αξίες και για τα δίκαιά μας.

“Χρωστάμε σε όσους ήρθαν, πέρασαν, θα ‘ρθούνε, θα περάσουν. Κριτές θα μας δικάσουν οι αγέννητοι, οι νεκροί’’

ΜΕ ΑΠΕΙΡΟ ΣΕΒΑΣΜΟ

Ανδρέας Ρίζος

Αρτοποιός

Ανδρέα Παπανδρέου- Τρία γεφύρια

Λαλακιά

Ερμούπολη Σύρου

Τηλ. 2281-089191

Δεν υπάρχουν σχόλια: